Obowiązki

Obowiązki

Do obowiązków każdego specjalisty ds. obsługi klienta w naszej gdańskiej firmie należy przede wszystkim prawidłowe podejście i potraktowanie klientów dzwoniących w konkretnych sprawach. Dobry specjalista powinien wyróżniać się cierpliwością, dużą dozą empatii, otwartością, skrupulatnością i odpowiednim nastawieniem do klienta. W obsłudze klienta bardzo ważne jest też radzenie sobie z problematycznymi rozmówcami oraz umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, specjalista obsługi klienta Gdańsk.

Drugim elementem, bez którego efektywne działanie firmy byłoby niemożliwe jest prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentacji sprzedażowej, w oparciu o którą realizowane są wszystkie zlecenia w danej firmie. Na odpowiednim formularzu specjalista podaje dane zamawiającego, ilość i rodzaj zamówionych produktów oraz informacje dodatkowe. Jako prężnie rozwijająca się firma, która stara się dostosować swoją ofertę produktową do upodobań klientów, w ramach swoich usług oferujemy takie modyfikacje zamówionych produktów, by jak najbardziej odpowiadały oczekiwaniom klientów.

Regularny kontakt z klientem i dobra znajomość historii zakupów każdego z nich jest podstawą prawidłowego działania naszej firmy, dlatego do każdego specjalisty ds. obsługi klienta przyporządkowani są określeni, stali klienci. W przypadku, gdy do naszej bazy dołącza nowy klient, jego obsługą od początku do końca zajmuje się osoba, która odebrała zgłoszenie.

Zostaw komentarz